«Бажаєте, щоб наступний візит до ЦНАП став кращим? Розкажіть про останній»

Міністерство цифрової трансформації запустило першу всеукраїнську оцінку якості адмінпослуг!!!

Тепер саме Ти зможеш оцінити державний сервіс та впливати на якість послуг! Нам Важлива Твоя думка, щоб стати ще кращими та підвищити рівень сервісу!

Відмовся від стереотипів, забудь про книгу скарг, коментарі у фейсбук або телефоні дзвінки на гарячі лінії – ці методи не допоможуть вирішенню питання та проблеми.

Вже сьогодні, під час візиту в ЦНАП можна просканувати QR-постер, або знайти його на мапі ЦНАП на платформі Дія. Центрів https://center.diia.gov.ua , перейти на просту анкету, написати свою пропозицію, пораду або скаргу.

Відгуки громадян дадуть змогу підвищити рівень державного сервісу та проаналізувати, з якими проблемами найчастіше стикаються громадяни, які мають потреби й запити.