Посібник “Практика публічних комунікацій для об’єднаних громад”

пр пуб ком логЦя брошура створена насамперед для людей, які працюють в об’єднаних територіальних громадах – як правило, в інформаційній сфері (напрямі). Ми спробуємо «полегшити вам життя»: тобто, з одного боку, допоможемо систематизувати ваші знання, а з іншого – ще й надамо вам якомога більше практичних порад для щоденної рутинної роботи.

Також ця брошура покликана допомогти голові об’єднаної громади глибше з’ясувати для себе такі питання:

  • • чому громадські (публічні) комунікації є життєво необхідним видом діяльності громади?
  • • чому вони є справою не менш важливою, ніж основна господарсько-економічна діяльність?
  • • чому плануванню громадських комунікацій слід приділяти таку ж увагу, як і плануванню бюджету громади?
  • • чому на громадські комунікації – як і на господарську чи адміністративну діяльність громади – слід обов’язково планувати й виділяти свій особистий час і… певні фінансові кошти та матеріальнотехнічні ресурси. Хоч і не такі значні, але все ж – накладні витрати…

Переглянути та завантажити посібник можна за посиланням: https://drive.google.com/file/d/17vGWoRa_DxqXTrWkMeKWr3SGGC2LqijT/view?usp=sharing