Особливості виплати пенсії на період воєнного стану

пф 2990

Уряд ухвалив альтернативні способи виплати та доставки пенсій на період введення воєнного стану та випадок збоїв у роботі банківської установи, а також для переміщених осіб, які отримують пенсію через поштового оператора.

Постановою Кабінету Міністрів України прийнятої 26.02.2022 №162 «Про особливості виплати та доставки пенсій, грошових допомог на період введення воєнного стану» передбачено:

  • якщо певний уповноважений банк не зможе здійснювати виплату пенсій, то належні виплати можна отримати у будь-якому відділенні АТ «Ощадбанку» як грошовий переказ без відкриття рахунку. Особі для отримання пенсії необхідно буде звернутися до будь-якого відділення АТ «Ощадбанк» з паспортом та довідкою про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків.
  • у випадку виплати пенсії через АТ «Укрпошта» одержувачам, які змінили місце проживання, отримати пенсію можна буде через відділення АТ «Ощадбанк» як грошовий переказ без відкриття рахунку.

Для виплати пенсії, у зв’язку із тимчасовою зміною фактичного місця проживання, для осіб, які отримують пенсію через АТ «Укрпошта» необхідно звернутися до органів Пенсійного фонду України. Заяву можна подати особисто до будь якого відділу обслуговування громадян (сервісного центру) за місцем свого перебування або через особистий електронний кабінет на вебпорталі електронних послух Пенсійного фонду України, або на електронну пошту органу Пенсійного фонду України.

 Отримати консультації та подати заяву особисто можна, звернувшись до будь-якого відділу обслуговування громадян (сервісного центру) в Тернопільській області.