Щодо виходу на китайський ринок українських експортерів
Інформація для суб’єктів господарювання непродовольчого сектору економіки громади.
За інформацією Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 23.02.2021 № 4602-04/11811-06 щодо виходу на китайський ринок українських експортерів, повідомляємо наступне.
Посольством України в Китайській Народній Республіці встановлено контакти з однією з найбільших у світі онлайн-платформ ‘ТО”, основним видом діяльності якої є інтернет-торгівля та електронна комерція. За результатами проведених переговорів досягнуто домовленості про створення постійно діючого українського Національного павільйону (детальна інформація щодо діяльності “ІО” додається).
Основними перевагами створення Національного павільйону є:
- – можливість відправлення експортерами своїх товарів одним спільним контейнером;
- – спрощені митні процедури;
- – наявність додаткових конкурентних переваг;
- – можливість демонстрації туристичного потенціалу країни.
Вартість користування онлайн-платформою для Національного павільйону складатиме 1000 дол. США на рік. За кожну продану одиницю товару китайській компанії необхідно сплатити комісію у розмірі від 2% до 8% його фактичної вартості.
Крім того, передбачено гарантійний внесок, який є гарантією якості товарів та повертається у разі закриття павільйону.